Support

Denna sida supportas av Digitaldominance.

Felsökning av hemsidan

Här följer några tips hur du kan felsöka hemsidan.

Vad är problemet?

  • Prova att öppna en browser. Kolla om du kan ladda någon av de webbplatser som du normalt brukar använda.
  • Om du kan öppna en annan webbplats så se vilka problem
  • Om du lyckas med att öppna den webbplatsen du försökte öppna så fungerar din internet anslutning och din felsökning kan påbörjas med dessa förutsättningar. Se stycke nedan.
  • Prova nu att starta en webbläsare, såsom Internet Explorer eller firefox och försök nu kontakta webbplatsen.
  • Om webbplatsen fungerar i en webbläsare såsom internet explorer men inte i exempelvis firefox så undersök vilka specifika problem du har med en given webbläsare. Eller har du problemet i alla webbläsare.


Problemet uppstår endast vid specifika webbplatser

Om du ser något av dessa meddelanden så kan det bero på någonting som kallas för cache. Om du i Firefox får följande problem så kan det bero på firefox cache:

  • The connection was interrupted
  • The connection was reset
  • The connection has timed out

Om du upplever några problem med denna sida så ombedes du kontakta info(at)digitaldominance.se.